Wees als de Efteling.

abkeaojny0s

De trombone slokt haar paardenstaart op alsof het een vleesetende plant is binnen aanvalsafstand van haar weerloze prooi.

Ze schatert het uit van de lach.

Net als de serveerster onze bestelling komt opnemen, zet het trio een nieuwe deun in.

Deun? Het woord deuntje zou geen recht doen aan het volume.

Ik leun achterover, ogen gesloten.
Fuck.
Geen zonnebrandcrème bij me.

Het rode net-iets-te-hard-gegaan-in-de-zo’n-plekje zal aan het einde van de dag het enige “smetje” zijn op een verder perfecte dag.

We zijn in de Efteling.
Ik weet niet of je daar wel eens komt.
Maar als je er wel eens bent geweest weet je: hier klopt alles.

Magie is hier tot in de kleinste details doorgevoerd.

Op iedere plek klinkt indoctrinerende muziek waardoor je je op vakantie waant.

Attracties zijn tot in ieder donker hoekje in lijn gebracht met het thema.

Medewerkers zijn hier 1 familie en er loopt er geen enkele rond zonder glimlach.

In de restaurants kijk je je ogen uit, het zijn halve attracties an sich.

Er is geen detail dat geen Efteling uitstraalt.

Het maakt dat iedereen blij is in de Efteling.
Dat je niet meer weg wilt, behalve als je echt geen poot meer voor de andere kunt zetten.

In wachtrijen word je net zo gaaf vermaakt als in de attractie zelf. Moet ook wel, want meestal zijn de wachtrijen niet kort.

Als ik op zoek was naar een nieuwe baan, zou ik hier solliciteren.

Maar ja, ik heb al een baan.

Een die net zo magisch voelt als de Efteling.

Alles is in lijn gebracht met wie ik ben.
De enige medewerker, die iedere maand weer medewerker van de maand is, staat iedere dag met een sprongetje weer op als ze weer mag.
De sound van mijn bedrijf brengt precies de goede mensen in hogere sferen.

Ieder detail klopt.

En dat voelt magisch, lieve .

Is dat bij jouw bedrijf ook al zo?

Klopt het tot in de kleinste details met wie je bent en waar je van aan gaat?

Word je er nog iedere dag stikgelukkig van, en je klanten ook?

Of heb je in de loop van de tijd concessies gedaan waardoor er soms dagen bij zitten dat het toch “maar gewoon werk is”?

Dat de wachttijden oplopen, je wel eens een bord op de tafel kwakt, een decoratie die stuk is vervangt door een standaard ding van de Action?

Je kent dat wel.

Dat je toch maar webinars gaat geven volgens een standaard template, omdat je het wel anders zou willen doen maar je weet niet goed hoe?

Dat je nu succes hebt met de manier waarop je  verkoopt, maar dat je het stiekem een beetje beu bent en anders zou willen proberen, maar je weet nu wat je hebt en niet wat je krijgt, dus blijf je het maar doen?

Dat je het zeker niet vervelend vindt om je werk toe doen, maar routine en verveling liggen als je eerlijk bent wel op de loer?

De magie vanuit het begin is verdwenen. 

????

Als je die sprankel weer terug wilt, wat houdt je dan tegen?

De mening van anderen?
Het idee dat het op jouw manier niet kan, succesvol worden?
Dat je minstens aan een tiental wetten voor effectieve marketing moet voldoen om het te laten werken?

Vorige week sprak ik een mooie klant van me.
Een begenadigd spreekster; ze tuned in bij wie ze bij zich in de ruimte bevindt en er komt me een partij briljantie uit haar mond van heb ik jou daar.

Ieder woord is raak, pure magie.

Maar als ze het dan op papier probeert te zetten, er fysieke taal van wil maken, dan is het steeds net niet raak.

Het frustreert haar.
Ze moet dit kunnen.

“Wat nou als het zonder kan?” vroeg ik haar.
“Wat nou, als jij  durft te geloven dat je alleen maar DIT hoeft te doen voortaan -intunen en het uitspreken- om een waanzinnige succesvol bedrijf neer te zetten?”

Haar ogen gingen open.
De rest, is ruis.

Hoe zou het voor jou zijn als je net als mijn mooie klant, van je bedrijf weer een magische plek kunt maken?

Voor je klant, maar vooral voor jezelf.

Dit magische gevoel draagt je namelijk door alle sores en shizzle heen die je nog gaat tegenkomen.

Omdat jij weer verliefd bent op je eigen bedrijf.

Als je slim bent – en dat ben je- richt je je business zo in dat je er iedere dag weer de vlinders van in je buik krijgt.

Wil jij ook weten hoe dat moet?

Check dan deze maand nog in bij de Business met een Bite movement: daarin leer je hoe je een fingerlicking good aanbod neerzet waar je klant EN jij smoorverliefd op zijn en blijven.

Je hebt mazzel, want als je NU in stapt krijg je 2 maanden voor de prijs van 1.

Ik heb de huidige maand namelijk met 2 weken verlengd; als je nu aanhaakt krijg je toegang tot alle content van de huidige maand, maar ook tot die van de volgende maand.

Dan is het thema “Actie in de taxi”.

De komende twee weken een knalgoed aanbod neerzetten, over twee weken meteen ermee knallen. 

????

Is het bij jou ook weer tijd voor vlinders in je buik, ?

Check dan in bij de Business met een Bite Movement via www.claudiaverhey.nl/bmb voor slechts €97,- ex BTW in de maand.

Let’s create some magic baby 

????

.

Liefs, Claudia

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2022 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography