Wat ZIJ doet is niet relevant. DIT wel.

DSC00602-scaled

“Het lijkt wel of iedereen me links en rechts inhaalt. Het voelt niet fair.”

Ik snapte haar.

De ander heeft MEER volgers.
Heeft al WEL die ton aangetikt.
Haar groep zit vol.
Heeft een strakke tijdlijn EN is daar consistent aanwezig.

Het lijkt wel of er iedere dag een blik nieuwe ‘concullegas’ wordt opengetrokken door iemand, en ze hoeven maar HATSJOE te niezen, en er valt een six figures getal uit hun zak.

En jij denkt alleen maar: HOE dan?!
Wanneer is het mij-hijn beurt?

Je gaat vergelijken.
Maar vrouw, kap daar nou eens mee.

Laat je niet afleiden door het succes van anderen, .
Er zijn ZO veel redenen waarom niets is wat het lijkt, en waarom die ander en wat ze wel of niet bereikt ZO niet relevant is.

=> Ze kan wel veel omzet maken, maar wie weet draait ze ook wel hoge kosten
=> Ze heeft dan wel veel klanten maar he, wie weet werkt ze 24/7 en is ze kapot-moe
=> Jij bent net een paar jaar bezig en zij draait al 15 jaar mee
=> Ze heeft EN een schoonmaakster EN een PA EN geen kids OF een fulltime oppas

Maar de belangrijkste reden waarom je haar uit je vergelijkingsformule mag blokken: zij is JOU niet.

Wat voor haar werkt, hoeft voor jou niet te werken, en andersom.

Het is niet zo van ‘we gooien er hetzelfde sausje overheen’ en het smaakt beiden fantastisch.

Een biefstuk met champignonsaus smaakt toch ECHT heel anders dan een zalmfiletje met champignonsaus.

Wil je per se vergelijken, of, zoals ik het liever noem, ‘ijken’, waar ben ik, waar sta ik?

Dan is er maar 1 persoon met wie je jezelf moet vergelijken:

Met jezelf, die op het punt gekomen is waar je wilt zijn.

Waar ben ik nu?
Waar wil ik zijn?
Wat is het verschil?
Wie mag ik zijn en wat mag ik doen om het verschil te overbruggen?

Wat heb ik al in HUIS om daar te komen?

That’s it.

Dus blokkeer, ontvolg, snooze, ontvriend, druk weg die ander, uit je tijdlijn, als je er zenuwachtig van wordt.

Ze is niet relevant.
Jij wel. ????

Als jij voelt dat je een onvergelijkbare business wilt neerzetten, dan mag je daarvoor ook een plan maken waarin je niet vergelijkt, maar waarin je uit gaat van dat wat jou het meeste drijft.

Een business die klopt met wie jij bent, zonder dat je je druk hieft te maken over het pad van anderen.

Als dit is wat je wilt, dan is mijn Gameplan 2022 challenge geknipt voor jou (van 6 t/m 9 december, iedere dag om 9.30u een live masterclass).

In deze gratis business training (t.w.v. €497,-) laat ik je zien:

???? Hoe je een aanbod ontwerpt waar niet alleen je klant maar ook jij je vingers bij aflikt
???? Welke manier van marketing voor jou naturel aanvoelt en waarin je 100% tot je recht komt (zonder gekke dansjes en lege nietszeggende content te maken omdat je maar zo vaak mogelijk zichtbaar wilt zijn)
????Wat er gebeurt als je je business blijft volproppen met ‘slimme strategieën” en steeds maar nieuwe businessmodellen gaat implementeren, en wat je kunt doen om het instorten van je business tegen te gaan
???? Waarom ‘lekker jezelluf zijn’ jou veel verder gaat helpen dan het zoveelste ‘gegarandeerd succesvol in 23 magische makkelijke stappen’ template
???? Hoe je kunt verkopen op een manier die niet energiecontracterig of kiloknallerdealerig aanvoelt, maar waarmee je voor beide partijen de allerbeste deal sluit
???? Wat er in je gameplan voor 2022 mag staan, zodat je EN niet meer opgejaagd wordt door het gevoel ‘meer, meer, meer’, alleen die acties doet die relevant en effectief voor jou zijn en waarmee je de flexibiliteit hebt en voelt om te schakelen op het moment dat de omstandigheden daar om vragen, maar TOCH je doel kunt halen

Je claimt je gratis plek door hier te klikken

Dit is wat we gaan doen:

????Dag 1: Hoe zorg je er voor dat mensen van je gaan houden? Dat ze niemand anders willen dan jij?
Kortom, wat is jouw message, en welk ‘vervoermiddel’ (Instagram, wel of niet podcasten, LinkedIn, bloggen…) past daar bij?

????Dag 2: Lead naar Klant-conversie strategie
Hoe maak je de verbinding? Hoe maak je van enthousiaste volgers ook daadwerkelijk klanten? Een beetje lekker met elkaar ouwehoeren via de DM is prima, maar hoe zorg je nou dat die mensen betalende klanten worden? In deze masterclass kiezen we 1 bij jou passende strategie om jouw salesopbrengst te verbeteren.

????Dag 3: Jouw Gameplan voor 2022: 4 strategieën
En that’s it.
Vaak verliezen we onszelf in een lappendeken van verschillende leadstrategieen, verdienmodellen en effectieve manieren voor extra omzet. Het nadeel daarvan is dat het geheel zo’n zooitje wordt dat het niet meer voor je werkt als je wilt groeien. Vandaag kiezen we de 4 pijlers voor jouw plan voor 2022. En daar houden we het bij.

???? Dag 4: Gamechangers: hoe gaat het stromen?
Op dag 4 deel ik je mijn 5 belangrijkste gamechangers die er de afgelopen 2 jaar voor hebben gezorgd dat mijn gameplan -met een doel waar ik alleen maar van kon dromen- ook werkelijkheid werd. Het bleek de lijm die mijn puzzelstukken aan elkaar houdt en zorg voor exponentiële groei.
The secret to my succes, voor jou voor de grijp. Niet missen deze masterclass.

Van iedere masterclass ontvang je een replay die je nog tot en met het einde van de week kunt terugkijken. Dus kun je er een dag niet bij zijn, dan is dat No Problem.

Na deze challenge heb jij een foolproof plan waarvan je voelt dat het klopt EN voor je gaat werken, zonder dat je je opgejaagd voelt door lange to-do lijsten, omzetdoelen en meer van dat soort moetjes.

Omdat je weet dat het klopt met wie jij bent en je daarmee het allerbeste uit jezelf en je business haalt.

Lijkt me een no-brainer. 🙂

Zie ik je volgende week?

???? => www.claudiaverhey.nl/challenge

Liefs, Claudia

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2022 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography