Waarom je vaker mag herhalen dan je nu doet ⏰

visionboarddayxxl-87-1920x500

Een brief van de RDW valt om 9 minuten over half 4 op de mat.

Shoot, what did I do NOW?!
Schoot er door mijn hoofd.

En hoe graag ik ‘enge’ brieven ook soms in de hoek wil gooien en wil negeren, ik weet dat ik het het beste maar gewoon meteen kan openmaken.

In één ruk de pleister er af.

Foei, dat valt gelukkig mee.
Ik moet mijn rijbewijs verlengen….
Maar wait, what? WANNEER verloopt het staat er?

3 december?!?
Dat is aanstaande zaterdag 😱.

Ik trek een sprintje naar de computer.
Wanneer kan ik zo snel mogelijk een afspraak bij de gemeente maken voor verlenging?
Het duurt altijd even voor het dan klaar is, en ik wil zo kort mogelijk zonder geldig rijbewijs zitten.

Nog NOOIT van mijn leven ben ik aangehouden om me te controleren op mijn rijbewijs, maar dan zul je net zien; ik heb volgende week een paar afspraken waar ik met de auto heen moet, ik zie NU het zwaailicht al in mijn achteruitkijkspiegel.

F*ck.

Ik kan pas over 3 weken terecht 😖.
Of wacht…. er is vanmiddag nog een plekje! Het enige plekje! 🙌

Maar MAN, dat is om 10 over 4!
En ik moet nog pasfoto’s maken!
Mijn haar fatsoeneren!
Heb ik eigenlijk wel mascara opgedaan vanmorgen???

In a split second boek ik de enige tijd die er nog beschikbaar is, gris mijn jas van de kapstok, telefoon in tas, tas mee, sprint weg op de fiets (om er aan het einde van de straat achter te komen dat ik WEL mijn paspoort nog moet meenemen 🚴🏻-, fiets weer terug, paspoort uit de kast getrokken, weer op de fiets scheuren naar de stad voor de fotograaf -mevrouw, u moet wel uw mond dichthouden op de foto….- en weer terug, om om 5 minuten over vier hijgend mijn afspraakkaartje bij het gemeentehuis uit de automaat te trekken.

Om EXACT 10 over 4 stond ik weer buiten met mijn afhaalbewijs.

Hoe fijn was het geweest als ik IETS eerder en IETS vaker was herinnerd door de gemeente dat ik mijn rijbewijs moest verlengen?

Ik heb geloof ik een half jaar geleden een bericht gekregen, en nu (4 dagen van tevoren).

Natuurlijk is het niet hun verantwoordelijkheid, dat is die van mezelf.
Maar hoe makkelijk maak je het je klanten (want dat is wat wij burgers van de gemeente zijn in dit geval, klanten), door ze iets vaker te herinneren aan een deadline, een taak of een deal?

Dat is geen spammen, dat is service.

En deze mag je voor je business ook even tot je laten doordringen vandaag.

Een reminder sturen voor een gratis webinar dat je gaat geven? Super aardig!
Nog een keer uitleggen wat je aanbod inhoudt aan je following? wat fijn dat je de moeite doet.
Een klant herinneren aan het feit dat er nog een deel van haar programma openstaat wat ze nog niet heeft bekeken of gebruikt? Service.
Een lead even een appje sturen met de vraag of ze jouw bericht heeft gezien? Attente follow-up.

We doen vaak maar zo spastisch over het sturen van nóg een mail, het plaatsen van nóg een post of story, omdat we bang zijn dat we opdringerig overkomen.

Zelfde ervaar ik nu met mijn dagelijkse mailchallenge .
Er zijn mensen die zich uitschrijven omdat ze zeggen ‘ik krijg te veel mail’.

Ja joh, dat heb ik aangekondigd en dat kun je tijdelijk uitzetten, dan krijg je alleen de ‘normale mails’.

EN er zij mensen die me dagelijks mailen: wat onwijs inspirerend, wat fijn dat je nog even een reminder stuurt, wat tof dat je het ook in je stories deelt want ik had je mail gemist, wat een super aanbod, dit is echt wat voor mij.

Ik wil jou uitnodigen om bij alles wat je doet DIE groep in het vizier te houden.

De mensen die blij zijn met iedere reminder die ze van je krijgen, omdat het geen spammen is wat je doet maar omdat je waarde levert.

Herhalen is beklijven.

Mensen die zich storen aan de herhaling, zijn al niet warm genoeg om iets met jouw waarde te doen to begin with.

Ik heb in principe voor iedere dag van deze 30 dagen e-mail challenge (ik zit al op dag 20 mensen, keep the faith 🤪) een uniek aanbod klaar staan.

Maar soms ‘life happens”, voortschrijdend inzicht happens, en denk ik op de dag zelf; nee, er moet toch wat anders uit vandaag.

En toen ik gisteren van een van de DEAL kopers de opmerking kreeg: ik vind alles zo tof maar weet niet meer wat ik nou wel en niet gekocht heb van je 🤣, dacht ik; misschien is het vandaag hier in de mail OOK gewoon tijd voor een herhaling van wat ik allemaal heb aangeboden de afgelopen 20 dagen EN de stand van zaken (want sommige deals zitten helaas voor jou, vol).

Je kunt alle deals van de afgelopen dagen bekijken én meteen aanschaffen via deze link: www.claudiaverhey.nl/30dagendeals .

Ik heb ALLE deals die nog beschikbaar zijn, nog even kort voor je beschreven in de PS, met de betreffende link erbij. Niet om te spammen, maar om het je gemakkelijk te maken.

Maar ik heb vandaag OOK een knotsgekke deal voor je.

Je  kunt nu ALLE DEALS van de afgelopen 19 dagen in 1 keer aanschaffen voor een SUPERSCHERP bedrag.

Dat betekent dus onder andere
🙌 Én een 1 op 1 livedag VIP twv 2222,- euro
🙌 Én een ticket voor de live On TRACK _Fix je Jaarplan voor 2023 dag op 12 december twv 147,- (inclusief bonus, nog 3 plekken!)
🙌 Én een Captain Call van een uur twv 347,-
🙌 Én een mailscan twv 197,-
🙌 En toegang tot ALLE masterclasses & opnames, EN alle tools die ik tot nu toe hen aangeboden, met een gezamenlijke waarde van meer dan 300,-

Voor maar 1333,- ex BTW totaal.

Als je alle deals los bestelt, betaal je bijna 1800,- ex BTW.

Nu heb je dus een voordeel van bijna 500,- . Just saying.

Je claimt deze deal snel via de knoppen hieronder. 💃🏻

Claim hier je HALFWAY DEAL van dag 20 🙌 (in 1 keer)

Claim hier je HALFWAY DEAL van dag 20 🙌 (in 2 termijnen)

Heb je eerder al een van de live deals gekocht, maar wil je ook deze deal aanschaffen en heb je vragen? Mail ons dan gewoon op claudia@claudiaverhey.nl, dan krijg je van ons een persoonlijke deal.

Ik ben heel benieuwd: vind jij het lastig om je aanbod te herhalen?

Laat het me weten, vind ik leuk.

Heb een heerlijke dag weer!

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography