Waarom de promo over Kennisshop in jouw allergie zit

Shot of an attractive young woman feeling ill and blowing her nose with a tissue at home

Als je je in dezelfde internet bubbel bevindt als ik, dan ben je de afgelopen week OVERSPOELD met promo over het online betaalsysteem Kennisshop.

Niet meteen wegklikken nu deze mail, want hij is in eerste instantie niet bedoeld als promo-mail; ik wil je een super belangrijk inzicht meegeven over wat ik zie gebeuren in deze promo week en hoe ik denk dat dat het resultaat van jouw bedrijf negatief beïnvloed.

Kende je het systeem Kennisshop nog niet voor deze week, dan was jouw eerste reactie op de promotie berichten en stories waarschijnlijk als volgt:

“Hey wat interessant, een makkelijk betaalsysteem. Goede deal ook. Zou het wat zijn?”

Komen er in de dagen erna meer en meer promo stories voorbij, dan denk je waarschijnlijk:

“Goh, er zijn wel HEUL VEUL mensen in de weer met dat Kennisshop. Ze hebben het er maar druk mee. Misschien moet ik ook even kijken.”

En dan bij storyreeks nummer 148 over Kennisshop, sta je in gedachten voor een splitsing.

Óf je denkt:

“Shoot, dat is waar ook, ik wilde deze deal nog pakken, snel even doen, waar is de link?!” (die is híer by the way 😉: https://claudiaverheybusinessmentor.kennis.shop/ja)

Óf je denkt:

“Allemachtig man, ROT op met je Kennisshop, NOU weten we het wel! 😫”

Misschien betrap je jezelf er op dat je met je businessbuddy een beetje gaat zitten gniffelen onderling; kijk ze eens spammen met die affiliate, blegh, ik ben er helemaal klaar mee.

Weet je wat ik dan denk?

Dat je jezelf met die mindset ENORM in de vingers snijdt.

Want ik wil wedden dat als jij de enthousiaste promo van een ander over hun product (of dat nou hun eigen product is of dat van een affiliatepartner) niet trekt, dat spammerig vindt, tot good to be true, niet integer, fake, sneu, er kotsmisselijk van wordt…. (heb ik al bingo?)

Dat jij het zelf dan verdomde lastig vindt om FULL LENGTHS te gaan als het gaat om het promoten van je eigen aanbod.

Ik durf er vergif op in te nemen dat jij dan als je je eigen masterclass, nieuwe aanbod of weggever aan het promoten bent, dat jij dan op een gegeven moment denkt;

“NU mail ik niet meer hoor, anders overvoer ik mijn lijst.”
“Ik heb ze nu zo vaak er aan herinnerd, nu weten ze het echt wel.”
“Ik ga ECHT niet zo’n spammerige last reminder nog sturen hoor. De mensen die wilden instappen hebben dat al gedaan.”
“Mensen kunnen mijn kop niet meer zien denk ik in mijn stories 🤪.”

En daardoor houd je je in in je promotie en ja, daar loop je dus omzet mis.

Want mensen hebben jouw reminders nodig.
Jouw uitleg.
Jouw enthousiasme waarmee je jouw aanbod draagt.

En iedere keer dat je je bezighoudt met de mensen die waarschijnlijk níet van je gaan kopen, vergeet je de mensen die wel van je zouden willen kopen en lopen die dus van je weg.

Stel hè: je bent gevraagd om tijdens de Kinderboekenweek in de bieb voor te lezen aan een groep kleuters van 5 jaar oud.

Je hebt je lievelingsvoorleesboek uit je archief getoverd en afgestoft, en helemaal zin om in het sentiment te duiken en gevoelsmatig waan je je weer terug in de tijd dat je dit zelf voorgelezen kreeg of aan je eigen kinderen voorlas.

Maar de bibliotheek is ook gewoon open voor ander publiek.

Wat doe jij dan als jouw ‘moment of shine’ aangebroken is?

Sla je enthousiast je boek open en betover je die kleintjes met je voorleesskills, ze in aaaaaaw achter latend?

Of zeg je tegen de bibliothecaresse; ja dahaaag, ik ga toch maar niet voorlezen, moet je al die Benidorm Bastards daar achter hun rollator zien schuifelen, als ik ga voorlezen is dat irritant voor hen, ik pas effe!”

Welke kies jij, ?

Kies je voor showing up voor jouw YAY-sayers of bailing out omdat je bang bent voor NAY-sayers?

Ik denk dat je weet welke weg er het beste resultaat geeft voor de groei van jouw bedrijf ;).

Which reminds me; ik heb een paar toffe dingen voor je waar ik jou nog even aan wil herinneren:

===>> Ik zou afgelopen dinsdag mijn nieuwe eenmalige Masterclass Behind the scenes geven, maar door omstandigheden heb ik die moeten verzetten naar aanstaande maandag 3 juli om 10.00u. Geeft jou wel de kans daar alsnog bij te zijn.

Waarom wil je tijd en ruimte vrijmaken om bij deze masterclass te zijn, in alle drukte die je waarschijnlijk hebt zo in de aanloop naar de zomervakantie?

Ik denk dat je net als ik voelt dat de energie in ‘ondernemersland’ aan het shiften is.
Als ik zou zeggen dat het afgelopen half jaar voor mij ‘roerig’ was dan druk ik me zwak uit. Meer dan ever werd ik uitgedaagd om te luisteren naar mijn intuïtie, pakte ik ruimte om te spelen, had ik weer een level omhoog te stappen als het gaat om mijn zelfleiderschap en oplossingsvermogen.

Het heeft me zo veel gekost, zo veel geleerd en zo gruwelijk veel gebracht, deze eerste 6 maanden. En daar wil ik jou in meenemen omdat ik denk dat dat jou de 2e helft van 2023 GOUD op kan leveren, zodat je niet de fuck-ups hoeft te maken die ik al voor je heb gemaakt en je een kortere route naar een NOG gaver bedrijf kan nemen.

Mijn woorden voor 2023 waren RAW & REAL, SPELEN, VERLANGEN en VARIATIE & EN/EN. Ik moest het opzoeken op mijn Instagram feed en met een schok realiseerde ik me net dat ik ALLES heb geleefd van die 4 woorden het afgelopen half jaar.

In de masterclass deel ik al mijn fuck-ups en big wins met je van het afgelopen half jaar, neem ik je mee in de keuzes die ik heb gemaakt in mijn bedrijf en vertel ik je welke keuzes en shifts jij voor jezelf te maken hebt als je je business met succes door de 2e helft van 2023 wilt loodsen.

Omdat dit een extreme open en bloot masterclass is, waarin ik veel kwetsbare dingen ga delen zodat jij kunt voelen dat je niet alleen bent in de mess die ondernemen heet, kun je er gratis live bij zijn maar ontvang je niet automatisch de opname. Ik wil dat je als je de call voelt er NU wat mee gaat doen en niet dat je je aanmeldt, vervolgens niet komt opdagen en dan de opname laat verstoffen.

De opname van de sessie is wel aan te schaffen voor maar 77,- ex BTW (ipv de normale prijs 147,-). Wil je de masterclass wel bekijken maar kun je er ECHT niet live bij aanwezig zijn, scoor dan je ticket via de knop in de PS.

===>>> De Money Mindset Maand loopt nog een paar dagen. De reacties op deze micro-podcasts met direct omzetverhogende hacks zijn laaiend enthousiast:

Als je wilt kun je nog aanhaken; je krijgt dan meteen toegang tot alle tot nu toe gepubliceerde micro-podcasts en houdt toegang tot 1 september. Zo heb jij heel de zomer om je volop te laten inspireren en in actie te komen om easy peasy meer omzet te maken.

Je bestelt jouw ticket hier ==>> https://claudiaverheybusinessmentor.kennis.shop/pay/MONEY


Tot zover mijn reminders en spammerigheid voor vandaag. Je merkt het vanzelf wanneer ik weer je inbox in kom glijden met een opdringerig aanbod ;).

Read you soon!

P.S: Meer weten over Kennisshop? Ik ben (naast dat het een affiliate actie is) oprecht SUPER enthousiast over dit betaalprogramma wat ontzettend gebruiksvriendelijk is, toekomstbestendig en in samenwerking met haar enthousiaste community doorontwikkeld wordt zodat ook echt jouw wensen en voorkeuren worden meegenomen. Het programma is te koppelen met superveel gebruikte systemen zoals Moneybird en Active Campaign, waarmee jij jouw betalingen helemaal kunt automatiseren.

Wanneer je nog geen betaalsysteem hebt, is dit een mega goede deal: in plaats van iedere maand 50 tot 70 euro aftikken, betaal je nu in de promo periode tot en met vrijdag 30 juni geen €798,- maar slechts €399,- ex BTW (50% korting) voor een LIFETIME DEAL.

Bestel je Kennisshop via mijn link, dan krijg je daar een business scan sessie 1 op 1 met ondergetekende bij CADEAU, zodat je meteen op scherp staat om met dit systeem meer omzet te gaan maken.  

Alles wat je wilt weten over Kennisshop vind je onder knop 1; meteen bestellen doe je via knop 2. Eerst de DEMO bekijken? Kan via knop 3.

Warm aanbevolen!

ALLE INFO OVER KENNISSHOP
DIRECT BESTELLEN KENNISSHOP (50% DEAL)
DEMO BEKIJKEN OP 30 JUNI

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography