Volle maan en Snickers: knopen doorhakken it is! ????

3b2tadgawnu

Dit was NIET mijn week.

Mensen in mijn omgeving zullen weten wat er dan aan de hand is, maar dat nooit hardop zeggen, tenzij ze levensmoe zijn.

Laten we het zo zeggen; ik begin ineens in dat volle maan gedoe te geloven EN heb al de hele week een onverklaarbare behoefte aan Snickers -terwijl ik niet van pinda’s hou-.

Voor je de hulptroepen of crisisdienst op me afstuurt -i’m fine, really- wil ik de energie die in zo’n week om me heen hangt vastpakken en in een doosje stoppen om met PostNL naar jou toe te sturen.

Zo’n kranky week; je kunt het niet leuk vinden, maar het is wel krankzinnig effectief.

Waarom?

Ondernemen (life in general, denk ik zo) is nou eenmaal niet 100% van de tijd heppie de peppie en fluffy unicorns knuffelen.

Er zullen periodes zijn -dagen, weken, maanden soms zelfs- dat je denkt en voelt vooral; man, maar HIER heb ik niet voor getekend!

De ellende die je tegenkomt heeft echter geen boodschap aan het feit dat jij daar niet op zit te wachten; je dealt maar met mij, ik kom lekker toch, lijkt het als mantra te hebben.

En als jij nu ook zo’n week hebt, lieve , of dit soort dagen of weken kent.
Je weet wel, van die weken waarin je:

5 nee’s op je aanbod achter elkaar voor de kiezen krijgtje webinar er uit knalt vlak voor de upsellje je stinkende best gedaan hebt op het werven voor een workshop waarvoor niemand zich inschrijftje een bak met Reels hebt gemaakt maar er kijkt geen hond naar.gek wordt van de kleine foutjes en grotere fuck-ups die je per ongeluk maakt en iedere keer moet corrigeren.weer een kind met een snottebel uit school moet halen en je agenda om moet gooien
Undsoweiter, undsoweiter.

Als jij nu net midden in zo’n week zit dan kun je een paar dingen doen:

=> Onder een dekentje in een donker hoekje van de kamer gaan liggen met de Pringles en Beaujolais binnen handbereik, wachten tot het vanzelf over gaat -and it will, want de meesten van ons zijn niet 4 van de 4 weken ongesteld en ook volle maan duurt maar 1 dag-

=> Je er heftig tegen verzetten, tegen alles en iedereen aanschoppen die maar in de weg loopt, en dan gefrustreerd en in je slachtofferrol achterblijven omdat niemand je begrijpt en iedereen alleen maar aan zichzelf denkt, terwijl je blijft zeuren om je gelijk *noot van de redactie: geen autobiografisch voorbeeld ????

OF.

Je pakt zo’n periode als een leerkans.
Als een moment waarop je even met jezelf gaat zitten en met jezelf in conclaaf gaat: okey Verhey, wat zegt dit jou?

Wat mag je aankijken, wat heeft kennelijk heling nodig, wat mag er eindelijk worden gefixt?

Wat heb je al te lang laten liggen, wat suddert er al te lang?

Waar word je toe uitgenodigd?

En dan neem je daar een besluit op.

Weet je, , volle maan, ongesteldheid,  de situatie in de wereld: het zijn alleen maar dingen die blootleggen dat er iets in je business nog niet gaat zoals je het echt van binnenuit wilt.
Een bepaald format gebruiken voor een webinar waar je je niet senang bij voelt.
Een verkoopmethode die bij iedereen werkt maar bij jou icky voelt en waar al je leads op afhalen.
Met het smoor in je donder bepaalde acties in je aanbod uitvoeren maar er ook geen afscheid van nemen.

Alles wat je te doen hebt, is een besluit nemen op hoe jij vanaf nu de dingen die je gebruikt om je bedrijf te laten groeien kiest omdat het voor jou werkt.

Daarmee maak je je gameplan voor de toekomst van je bedrijf bulletproof.

Laat dat nu exact mijn ding zijn: ik weet als geen ander boven tafel te krijgen op welke persoonlijke basis jij jouw bedrijf zou mogen baseren, zodat het als een trein gaat lopen.

Noem het DE rode draad vinden, eindelijk die vermaledijde ideale klant spot on kiezen, mijn business vriendin Irene noemde het afgelopen gekscherend zelfs een “businessreading”.

Geef het beestje een naam, maar ik ZIE wie jij bent, waarvoor je hier bent en hoe je business eruit kan zien als jij die rĂĽcksichtslos inricht volgens je eigen voorwaarden.

Geen consessies, none.

Hoe klinkt dat?

Mooi, dacht ik al.

Als jij hier op wilt doorpakken, en een plan wilt maken voor 2022 waaruit alle gedoe en bullshit is weggestreept en alleen maar plannen en resultaten in blijven staan waar je laaiend enthousiast van wordt, dan kun je twee dingen doen:

-normaal geef ik je maar 1 call to action, maar deze week is volle maan en Snickersweek, dus fuck it ????-

  1. Je meld je aan voor mijn spiksplinternieuw challenge Gameplan 2022, waarin we samen in 4 dagen jouw ultieme gamechanging plan voor 2022 gaan maken -gratis, but you have to show up, claim nu alvast 6 t/m 9 december van 10 tot 11u in je agenda- . Er is nog geen fancypancy Salespage, wil je er bij zijn klik dan gewoon HIER.
  1. Je claimt je plek voor de Gameplan 2022 livedag op dinsdag 21 december. Fysiek bij elkaar in een toffe ruimte als het kan, online als dat ivm aangescherpte maatregelen niet anders kan. Either way zal het er geen spat minder waardevol om zijn. Ik help je persoonlijk in een compacte groep van andere powerhouse ondernemers om aan de hand van mijn unieke 4 strategieĂ«n systeem jouw plan voor 2022 neer te zetten. Niet gratis, maar in relatie tot het resultaat dat je gaat neerzetten, is de investering peanuts en vermoedelijk met het maken van 1 klant terug te verdienen. Ook hier is nog geen fensiepensie salespagina, maar check hier in als je vrijblijvend je spot wilt claimen, dan ontvang je van ons de vrijblijvende informatie.

Optie 3 is er natuurlijk ook: gewoon voor beiden aanmelden. ????

Jouw Snickers.
Jouw bedrijf.

Jouw besluit.

“Zie” ik je snel?

Liefs, Claudia

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography