De visgraatvloer en zwartstalen deuren van marketingland
Gisteravond laat zapte ik langs Jinek, en daar waren een aantal gasten om te vertellen over een nieuw televisieprogrammma, als ik het goed heb House for Sale.
Ik werd vooral als een magneet naar het scherm getrokken door het beeld van een man die overal in huis kunstig aangeklede mannequins had staan, waaronder een exemplaar in de douche .
Er zaten meerdere woonexperts aan tafel, en Eva vroeg aan hen; verkoop je dat eigenlijk wel, zo’n excentriek huis?
Dat bleek inderdaad een uitdaging, aan de andere kant; er hoeft maar 1 iemand zo gek te zijn en er helemaal verliefd op te worden en je hebt je huis verkocht.
Wat nog steeds het ALLERmakkelijkst verkoopt?
Huizen met een visgraatvloer en zwart stalen glazen deuren.
#ditVTwonenbeeldgaatvandaagnietmeeruitjehoofd
Vinden mensen nog altijd prachtig, de visgraten eiken planken zijn bij de parketboer niet AAN te slepen en op zwartstalen glazen deuren moet je nog langer wachten dan op een hybride warmtepomp.
Met dat ze het zei kropen er een paar mensen in de studio met een soort ‘cringe’ onder de tafel.
Want een visgraatvloer en zwartstalen deuren, VT Wonen stijl?
Je kunt het BIJNA niet meer hardop zeggen dat je dat mooi vindt; het is ZO 2018 .
Maar het WERKT dus wel lekker voor mensen.
Mensen met een visgraat vloer en zwartstalen deuren liggen dus iedere avond mega cringy en zwakzalig gelukkig te zijn op de bank,onder hun pantervellen fleecedekentje.
Kan JOU het dan schelen wat mensen met een art-deco 2022 style huis van van jouw comfortplaza vinden?
Dezelfde cringe van zie ik bij ondernemers over hun ruggegraat glijden als ze het over e-mailmarketing hebben.
Een nieuwsbrief versturen? Godbetert wie doet dat nog, DAT is oldschool!
Je moet op TIKTOK!
Pinterest!
Podcasts opnemen voor YOUTUBE!
Reels maken!
LinkedIN adverteren!
En in al die overwhelm gaat de kracht van wat altijd voor ze heeft gewerkt verloren.
Doodzonde.
Het kan best zijn dat je de laatste tijd minder resultaat bent gaan behalen met je e-mails.
Ik denk dat dat niet zozeer komt omdat e-mail minder goed werkt, maar omdat we ZO occupied zijn met alle nieuwe marketing mogelijkheden dat e-mail een beetje het ondergeschoven kindje is geworden.
Tijd om er een doekje overheen te halen, vind je ook niet?
Ik lag van de week in bed (in mijn kamer met een oude corny laminaatvloer en gewoon een witte deur ;)) en dacht ineens; wat nou als ik eigenhandig e-mailmarketing uit het verdomhoekje ga halen?
Daarom ga ik de komende dagen een challenge met mezelf aan: ik ga iedere dag een mail sturen aan mijn mailinglijst.
Een mail met WAARDE.
EN met een AANBOD.
Om jou te laten zien; het is echt mogelijk om IEDERE dag een waardevolle mail te schrijven.
Het feit dat je er steeds een nobelprijswaardig stuk van wilt maken, maakt namelijk juist dat je het veel ingewikkelder maakt dan nodig is.
Ik heb iedere dag ZO veel inspiratie dat ik soms meer moeite heb om te KIEZEN dan dat ik moeite heb om iets te verzinnen. En dan is schrijven net een spier die je kunt trainen, en een fantastische manier om jou iedere keer weer van waardevolle kennis en input te voorzien.
Met ingang van vandaag publiceer ik dus de komende 30 dagen iedere dag een blog met een waardevol businessinzicht of een toffe hack.
Ook doe ik in iedere blog een aanbod.
Het aanbod in de komende 30 blogs is iedere dag weer uniek. De deals die ik met je ga delen zijn allemaal nog nooit in deze vorm, met eenzelfde bonus of met dezelfde waarde aangeboden.
Dat is geen valse urgentie; als je mij een beetje kent, dan weet je dat ik een type ben dat steeds weer nieuwe dingen verzint.
Herhalen vind ik saai, alleen al daarom komend de deals van de komende maand niet meer in dezelfde vorm terug .
Sommige van de deals zijn gratis (en daarom maar voor een beperkt aantal deelnemers.)
Andere deals zijn voor een heel scherp bedrag of met een gave bonus en ALTIJD voor een fractie van de waarde die het je kan opleveren.
Dat geeft mij ruimte om te spelen met net waar ik die dag zin in heb om je aan te bieden: sommige van de deals heb ik al bedacht maar er is zeker 30% waarvoor de inspiratie nog even ehm, hoe zeggen we dat, over mij mag indalen .
Maar ik wil je ook laten zien hoe tof het is om te kunnen spelen met je e-mailmarketing, zonder dat de waarde van wat je deelt naar beneden gaat.
De eerste deal van de challengemaand heeft dan ook alles met e-mailmarketing te maken.
Ik merk bij de ondernemers die ik spreek vaak dat hun nieuwsbrief -die we natuurlijk NOOIT meer zo mogen noemen maar vergeef me voor nu even- op spoor 2 is geraakt: ze mailen hun mailinglijst nauwelijks meer. Als ik dan vraag waarom is het OF “Ik heb geen inspiratie”, maar vaker “Ik mailde regelmatig maar het leverde me nooit sales op”. Of “de openingsratio is zo slecht”.
Mijn handen jeuken dan altijd, omdat ik bij de aanblik van hun nieuwsbrief vaak METEEN tig dingen zie die ze zouden kunnen tweaken om de conversie uit hun mails te vergroten.
Ik wil dat jij ook goede resultaten gaat halen uit e-mailmarketing. Zeker als je nu een lijst hebt met behoorlijk wat mensen er op, laat je GOUD liggen als je niet genoeg inzet op je e-mailmarketing.
Daarom ga ik je helpen; voor de deal van vandaag stuur jij mij jouw laatste 5 mails die je naar je mailinglijst hebt verzonden.
Je krijgt dan van mij in een persoonlijke video feedback op jouw mails, waar je kansen laat liggen en waar je met eenvoudige wijzigingen X meer resultaat mee gaat halen, plus, je krijgt van mij 5 persoonlijke mail ‘haakjes’ en 5 “deze worden zeker weten geopend” e-mailtitels.
Want je kunt nog zulke briljante content schrijven, als mensen je mail niet openen vanwege een bout-titel, is het nog steeds kansloos.
Voor deze persoonlijke converterende mailscan betaal je (alleen vandaag!) geen €197,- maar slechts €97,- ex BTW. Ik zeg het je eerlijk, ik heb geen maximaal aantal deelnemers bedacht maar als het uit de hand loopt qua aanmeldingen kan het zijn dat ik de betaallink uit de lucht haal, dus wacht niet te lang met boeken.
Jouw persoonlijke converterende mailscan boek je hier:
Deel eens met me: hoe is jouw e-mailmarketing er aan toe?
In het verdomhoekje of florerend?
Ben heel benieuwd of jouw mailinglijst wat extra TLC kan gebruiken ;).
Heb een heerlijke dag en tot morgen!
Liefs,
Claudia
BUSINESSCOACH
Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam
.
Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland
© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography