Pak de zakdoeken er maar bij šŸ˜¢

box-with-white-paper-napkins-front-angle-view-vector-realistic-mockup-blank-cardboard-package-with-facial-tissues-handkerchiefs-isolated_107791-3061

Ken je deze video? Ik denk dat ik hem al 100 keer bekeken heb, en hij blijft me naar de strot grijpen.

Doe me even een gunst en bekijk hem even, ook als je hem al een keer gezien hebt.

Opa pakt behoorlijk groots en meeslepend uit in deze video, vind je ook niet?

Vind je het overtrokken?
To much?
Gaat het te ver?

Of snap je opa stiekem wel?

Er zitten zoveel mooie lessen in deze video (voor deĀ menschheid, maar ook voor jou als ondernemer), maar ik beperk me tot de 2 belangrijkste.

1.Ā Realiseer je altijd dat mensen urgentie nodig hebben om in actie te komen, hoe belangrijk iets ook voor iemand is.

Urgentie om iets prioriteit te geven, komt namelijk niet altijd op het juiste moment naar boven drijven.

Meer dan je lief is heb je soms een wake-up call nodig.

Bijvoorbeeld dat je bij de supermarkt de boodschappen niet kunt betalen omdat je pinpas de melding ‘saldo te laag’ geeft als je probeert af te rekenen.

Of dat je een boete moet betalen voor het te laat betalen van je BTW.

Kleine dingen zoals EINDELIJK 5 wassen wegwassen omdat er geen schone onderbroeken meer in de la liggen ;).

Heftige wake-up calls; NU starten metĀ het najagen van je droom nadat je een dierbare opĀ heftigeĀ leeftijd verloren bent.

Of meteen jeĀ ontslagbrief gaan schrijven op het moment dat je hoort dat collega nummer 12 zich heeft ziek gemeld met een burn-out.

Lieflijke reminders zijn soms niet genoeg.

In coaching en zakelijkeĀ dienstverleningĀ ook niet.

We doen de laatste tijd met zijn allen zoĀ spastisch over urgentie, of ‘in de pijn drukken’ omdat we denken dat de urgentie vals is (volgens mijn zijn er nog VEEL meer plekken dan die ‘ene laatste’) of omdat we het gemeen vinden om mensen met een pijnlijke trigger te strikken voor ons aanbod.

Jouw gedachten he;Ā I’mĀ just the messenger.

Maar sommige dingen kun je onder het tapijt blijven vegen, voor lief blijven nemen of je kop over in het zand blijven steken; je weet dat het moet, je weet dat je het wilt, dusĀ darn girl, way wait?

Die website gaat echt een keer op zwart als je die bug niet laat fixen. En dan zit je zonder.

Die klant gaat echt niet meer uit zichzelf komen als jij haar niet nog even herinnert aan wat ze heeft te besluiten.

Je mailinglijst is straks woesh, verdwenen of helemaal platgeslagen van desinteresse als jij niet weer een keer achter de laptop kruipt om een relevante mail te tikken.

En er komen ECHT geen klanten als het nu al sappelen is in je bedrijf, je van alles doet wat niet werkt en je NIET leert hoe je dat kunt ombuigen naar een strategie of een manier van werken die WEL voor jou werkt.

Sommige zaken hebben PRIORITEIT, en die mag je niet langer negeren.

Wat heeft bij jou urgentie, als je diep naar binnen gaat?

Is dat dat je weet dat je eindelijk aan de slag mag gaan met beter plannen?
Dat je iets mag doen om meer focus te houden?
Is het, dat je aan de slag mag met het eindelijk tackelen van die mindfucks, belemmerende shit die je al jaren tegenhoudt om je dromen ECHT na te jagen? In plaats van een beetje half bakken?
Mag je ergens afscheid van nemen wat al te lang aan je kleeft?
Een bold besluit nemen wat je al heel lang voelt borrelen maar steeds niet durft?

Het maakt mij niet uit: maar doe mij een plezier (en jezelf nog het meest), doe het VANDAAG šŸ”„.

Want dag na dag verlies je energie, joy, omzet, klanten, voldoening, de mogelijkheid op impact maken als je het NIET besluit.

De deal van vandaag heeft ook te maken met urgentie.

Ik heb besloten om aan het ticket voor mijn event #UNFILTEREDĀ tijdelijk de bonusĀ TelegramĀ coachingdag t.w.v. 247,- eu weer toe te voegen.

DeĀ Telegram coachingplekken zittenĀ bijna vol, maar ik had de bonus al van de ticket verkoop afgehaald, die was voor de echte early Birds.

Alleen voor vandaag en morgen heb ik besloten deze bonus weer toe te voegen aan je ticket.

Omdat ik weet hoe geĆÆnspireerd je soms van een event komt, en dan vervolgens als je weer achter je laptop zit denkt: en NU dan?

Gisteren was 1 van mijn klanten te gast bij de lunch die ik gaf, en zij zei hetzelfde; “Claudia, ik kom met ZO’N hoofd vol met plannen en ideeĆ«n en mooie gedachten thuis, en ik weet gewoon niet waar ik nu als eerste moet beginnen.

DAARVOOR is de Telegram Coaching dag.

Je mag me tijdens die dag via Telegram in tekst en voiceberichten ALLES vragen. Denk aan:

“Ik heb een besluit genomen op jouw event, hoe geef ik daar nu handen en voeten aan?”
” Ik heb besloten te stoppen met …., hoe handel ik dat af?”
“Ik zie ineens weer allemaal mogelijkheden voor X en voor Y, wat is nu slim?”
“Toen ik thuis kwamĀ had ik een heel nieuw aanbod in mijn hoofd, zo gaaf! Maar nu, de naam? En welke prijs?”
“Ik merkte op jouw event dat ik heel veel kansen heb laten liggen; welke kan ik alsnog incasseren en hoe?”
“Ik wil wel maar ik durf niet, want blijf denken dat…. help me please om die overtuiging te tackelen?”

Wanneer je uiterlijk morgen je ticket voor mijn event op 23 maart besteldt, krijg je deze Telegram coachingdag bonus twv 247,- eu er nog gratis bij. Daarna is het āŒ.

What are you waiting for?

Claim hier de deal van dag 29: EVENT 3 UNFILTERED INCL TELEGRAM COACHINGDAG BONUS TWV 247

Kom je uit Belgiƫ? Bestel je ticket HIER

Zo, en dan had ik je nog een 2e inzicht beloofd naar aanleiding van de video ;).

2. De kracht van video (iemand kunnen zien) is MEGA.

Niet voor niks pakken alle supermarkten (en nog veel meer merken) uit met een kerstreclame ieder jaar. De een na de ander buitelt over elkaar heen in pracht en praal en naar de strot grijperij. (vond je deze heftig, dan moet je zeker deze van de PLUS van een aantal jaar terug ook even bekijken šŸ˜¢:https://youtu.be/xNtPeEY9wi4).

Met video maak je impact, met video kom je binnen; makkelijker met tekst, en nog veel directer dan met audio. Mensen proeven jouw energie en dat laat indruk achter.

En ergens willen we dat in deze periode van het jaar extra; mensen een warm gevoel geven, indruk achterlaten, mensen extra aandacht geven.

Mijn ‘collega’ Elisabeth Griffioen organiseert volgende week een super toffe Kerstvideo week, waarin ze je stap voor stap leert hoe je eenvoudig een hele EIGEN video maakt, als kerstboodschap voor je klanten.

Duurzaam, goedkoper dan kerstattenties, en een heerlijke warme binnenkomer in de mailbox van je klanten.
Misschien denk je; dat wordt helemaal niks, dat vind ik veel te moeilijk en het wordt mega Corry en en en…

Maar in alle vorige challenges bleek: IEDEREEN kan een smaakvolle en uitnodigende kerstvideo maken.
Zonder of mƩt nepsneeuw.Je hoeft alleen maar 100% jezelf te zijn.

Je doet al mee voor maar 29,- ex BTW, en je meld je hier bliksemsnel aan:

Kerstvideoweek de Videovakvrouw



Zie ik een supertoffe video van jou in mijn inbox verschijnen? Ik kijk er naar uit!

Enne; vandaag is de een na laatste dag van mijn 30-daagse iedere dag een waardevolle e-mail challenge; ik heb het bijna gehaald! šŸ™Œ

Ik sluit natuurlijk af met een knaller.

Nu al weten wat die knaller is? -want beperkt plaats en wil je niet missen enzo?-

Stuur me een reactie hieronder, dan mail ik je alle details zodat jij verzekerd bent van een mega deal en HEEL veel impact in 2023 šŸ™Œ.

Fijne dag!

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

Ā© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in DesignĀ |Ā Website ontwerp & bouw: Laura Loos |Ā Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography