Omzetdoelen stellen die je niet naar de keel grijpen; zo doe je dat

verschillende-euro-achtergrond_1101-2387

Af en toe smijt ik het onderwerp gewoon op tafel.
Omzetdoelen stellen.

Een groot deel van mijn following doet dan dit:

via GIPHY

Vet DUIKEN.

Want omzetdoelen zijn jukkie bah en hijgerig en voelen beklemmend.

Verzin ik niet hoor, zeggen mijn klanten -soms- .

Want als ze dan in dezelfde sessie een beetje mopperen dat ze die maand niet zoveel omzet hebben gemaakt als gehoopt, dan confronteer ik ze daarmee.

Gehoopt?
Hopen we tegenwoordig op omzet?
Dat is niet hoe het werkt, frau.

Een doel wat je niet stelt behaal je gewoon niet, punt.
En een actie die je niet uitvoert levert geen resultaat op.

Als je in je hoofd haalt dat je een bepaald bedrag per maand wilt omzetten, zul je kaders moeten neerzetten.

Een omzetdoel dus.

Als alleen al het woord omzetdoel zorgt voor kortsluiting OF als je ze wel wilt stellen maar je weet niet waar je moet beginnen, dan is deze podcast voor jou.

Zoals gewoonlijk had het weer een besloten podcast kunnen zijn voor mijn betalende klanten, want ik leg je er EXACT in uit hoe ik met klanten omzetdoelen stel die ze WEL behalen, omdat ze zijn opgesteld met de juiste intentie.

Je beluistert deze überpraktische podcast hier:

Ben heel benieuwd: krijg jij ook kortsluiting van omzetdoelen?

Heb een heerlijk Pinksterweekend!

Liefs, Claudia

P.S: Inschrijven voor de Gameplan challenge die ik in de podcast noem? Kan hier => www.claudiaverhey.nl/challenge

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography