Kiest jouw lead toch voor de concurrent? Dít is wat je er aan kunt doen.

Claudia Verhey - Challenge - 8

Nog 5 minuten voor jullie gesprek er op zit.

Wat een waanzinnig leuke call was dit!
Je voelt een klik, de ander ook voor zover je dat kunt inschatten.

Ze is enthousiast en jouw aanbod -waarover je uitgebreid hebt verteld- klinkt als iets dat geweldig bij haar past.

Eigenlijk denk je: dit is kat in het bakkie.

Maar dan komt Alice in Wonderland met een heel onverwacht konijn uit de hoge hoed.

Want ze komt over een week bij je terug met haar antwoord; ze gaat ook nog met 3 andere coaches in gesprek.

Ze wil eerlijk zijn tegen je, en lonkt toch ook wel naar dat iets goedkopere aanbod van een conculega.

Of ze geeft eerlijk toe een iets minder goed gevoel te hebben bij die ene branchegenoot van je, maar ja, die woont wel bij haar om de hoek.

En hoe gaaf jullie gesprek ook was, twee weken later zie je dat ze ja heeft gezegd tegen je concurrent.

Frustrerend hè?

Heb jij dat ook wel eens (gehad), dat je het gevoel hebt in een line-up te staan met 4 andere collega zzp verdachten, hopend dat je uit de rij wordt gepikt?

Niks aan hè?

Je plekje moeten veroveren tussen je concurrenten -want op zo’n moment voelen ze ook echt als concurrenten, wat al die goeroes ook zeggen over dat concurrentie niet bestaat- is gewoon stom.

Wil niemand.

Diep in je hart vind je namelijk ook nog eens dat jij BETER bent dan je concurrenten.

Het lijkt alleen wel of niemand dat echt ziet. 😞

Dus hoe zorg je er nou voor dat je je concurrentie op grote afstand achter je laat?
Eerst jij en dan pas na een hele tijd de rest?
Hoe zorg je dat jouw potentiële klanten stoppen met vergelijken, maar zonder twijfelen voor jou kiezen?

Er zijn een aantal dingen die je kunt doen, en die je mogelijk ook al geprobeerd hebt.

Je zou je prijzen kunnen verlagen zodat je de goedkoopste in je markt wordt.

Of je stopt allemaal unieke extra’s in je dienst, die ze bij de andere niet krijgen, zodat jouw dienst aantrekkelijker wordt.

Maar in the long run is dat geen goede oplossing.

Je kunt je prijzen wel laag houden, maar dat betekent dus dat je je eigen omzetplafond creëert en nooit meer zult kunnen verdienen. Jouw prijzen zullen dan namelijk altijd lager moeten blijven dan die van de concurrent.

Zelfde geld voor je agenda: je kunt steeds je dienst uitbreiden, maar op een zeker punt zit echt je agenda vol. Dan kun je er gewoon niet meer kwijt in je agenda, en dat houd jou ook weer tegen in je (omzet)groei.

Er zit maar 1 ding op.

En dat is gewoon de dingen blijven doen waar je steengoed in bent, de prijzen vragen die je waard bent, en kristalhelder zijn over wie je bent.

Hoe duidelijker jij bent, des te makkelijker klanten voor jou kiezen.
En hoe eerder in de klantreis jij duidelijk maakt dat je onvergelijkbaar bent, hoe verder je de concurrentie achter je laat.

Duidelijk over wat je kunt doen om hen te helpen.
Maar vooral duidelijker over waar jij voor staat.

Uitgesproken zijn is dé versneller voor de groei van je bedrijf.

Best wel een lastig dingetje nog soms, vind je ook niet ?

Ik ken zoveel ondernemers die wel een “beginnetje maken” met authentiek zijn maar dan als puntje bij paaltje komt toch die keutel intrekken.

Toch dat formatje gebruiken.
Toch dat funneltje kopiëren.
Toch nog even checken hoe jouw conculega het verwoord en je post daar een beetje op aanpassen….

En je mogelijke klant voelt dat.
Het voelt incongruent, en daar haken ze op af.

Echt jezelf zijn, en mega authentiek, is een behoorlijke uitdaging.
Alles durven laten zien zonder je keutel in te trekken.
Je eigen geluid laten horen, al ben je de enige die het zó verwoord.

In mijn nieuwe programma Leading Lines, leer ik je exact dat.

In Leading Lines laat ik je zien:

=> Hoe je je eigen unieke stem vindt en deze om kunt zetten in krachtige en onweerstaanbare content.

=> Hoe je door je plezier en flow in schrijven te vergroten, jouw conversie uit content en copy kunt verhogen

=> Waarom verhalen delen die op het eerste oog niks met jouw business te maken hebben, jouw expertstatus instant vergroten.

=> Wat je hebt te delen om ervoor te zorgen dat lezers aan jouw lippen hangen en binnen 3 regels weten; dít is er één van , dit MOET ik nu lezen 😍

=> Hoe je de diepere laag in jouw content & copy aanboort, waar je nu nog aan de oppervlakte blijft waardoor het je klanten kost

=> Op welke manieren je jouw eigenzinnige verhalen nog meer kunt inzetten naast geschreven copy &content (denk aan podcasts, video’s, e-mailmarketing, masterclasses en spreken)

Ik hoef jou niks meer te vertellen over hoe belangrijk het is dát je zichtbaar bent en on top of mind blijft bij jouw mogelijke klanten, zodat ze op het moment dat ze hulp gaan zoeken voor hun probleem, jou als eerste in gedachten hebben.

Leading Lines gaat jou helpen om jouw eigenzinnige toon te omarmen en daarmee boven de massa uit te steken, omdat je leert om onmiskenbaar herkenbare teksten te schrijven die de potentie hebben levens te veranderen.

Dit exclusieve copy mentorship programma is bedoeld voor ondernemende pioniers met een uniek geluid en er is plaats voor maximaal 10 deelnemers, zodat ik jou dicht op de huid kan zitten en de mooiste verhalen naar boven kan toveren.

Ik wil alles weten over Leading Lines 🖋
Voor de deelnemers aan deze exclusieve eerste ronde heb ik een waanzinnige deal, alvast vooruitlopend op Koningsdag later deze week.

Op Koningsdag zet ik 24 uur lang een aantal superscherp tijdelijke deals online, maar de deal voor Leading Lines zet ik nú al voor jou open. Houd voor de rest van de supertofoe deals je inbox in de gaten op Koningsdag (27 april), want voor sommige deals is maar beperkt plaats!

Stap je vóór vrijdag 28 april in in Leading Lines, dan krijg je de volgende bonussen:

🎁 Exclusief toegang tot de 10 daagse PREQUEL voicenotes en uitdagende haakjes voorafgaand aan de start van de copy mentorship. Met deze voicenotes krijg je van mij al 10 opwarmertjes om je schrijf- en deelspier te trainen, zodat je goed warmgedraaid bent als de copy mentorship start op 8 mei a.s. (t.w.v. €100,-)
🎁 Een 1 op 1 Usual Suspects sessie van een uur; in deze sessie brengen we jouw persoonlijke schrijftopics in kaart, en heb je een superscherpe kapstok en rode draad voor AL je content, zodat je nooit meer verlegen zit om invalshoeken én je met jouw content bij jouw potentiële klant steeds raak schiet, omdat je exact weet wat jou onderscheid en wat jouw klant moet lezen om op de knop te drukken. Deze sessie heeft een waarde van €497,- en deze bonus geldt alléén voor deelnemers die vóór 28 april 10.00u instappen.

Ik doe mee en betaal in 1 keer🖋 (á €2500,- ex BTW)

Ik doe mee en betaal in 3 keer 🖋 (á €997,- ex BTW)

Ik doe mee en betaal in 6 keer🖋 (á €500,- ex BTW)

Leading Lines is een uniek copy mentorship voor ondernemende pioniers, die hun weg weten in de wereld van marketing, copy & content maar die een bezielde verdieping aan willen brengen in het verhaal wat ze met de wereld delen.Niet zomaar zichtbaar zijn en willekeurig vrolijke verhalen delen, maar met gerichte storytelling strategieën en effectieve marketing geweldige nieuwe klanten aantrekken.

Uplevel your writing game: met unieke copy roasts, stoomcabine copy creation hours, acting classes voor schrijvers, en direct toegang tot mijn copy & contentmeesterbrein tillen we samen de verhalen die jij met de wereld hebt te delen naar een hoger niveau.Ben jij bereid om jezelf op de grill te leggen om ervoor te zorgen dat jouw copy & content een woest aantrekkelijk crispy randje krijgt?

Dan is Leading Lines hét programma voor jou.Even met mij checken of wij matchen en ik denk dat dit de juiste investering is?

Kan altijd: mail mij via info@claudiaverhey.nl, als je wilt weten of dit het programma voor jou is.

Ik zeg het je ook eerlijk als dat niet zo is.See you at the other side?

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography