Dit is HET cadeau voor iemand die alles al heeft

TOH-christmas-gifts-GettyImages-1357465145-JVedit

Wat schenk je iemand die alles al heeft?

Het is de vraag die de afgelopen maanden in veel gezinnen door hoofden heeft gespookt, denk ik zo.

Koop ik weer die eeuwige sokken?
Toch maar die bier-adventskalender -neh, dan moeten de eerste 5 meteen op op Pakjesavond-?
En wat moet er bij jezelf op de lijst?

Tuurlijk heb je wel wat te wensen, maar zoals een goede vriend van mij ooit zei toen we over een rommelmarkt in Brussel liepen en mijn ogen bij een van de kleedjes begonnen te glimmen; “Clau, je HEBT al een tas”.

En het was waar.
Want ik heb al een tas en ook al schoenen en of ik nou NOG een kookboek moet vragen bovenop mijn verzameling van 500 kookboeken…

Ik HEB alles al.

En jij waarschijnlijk ook.

Maar december is toch de tijd dat je aan alles voelt borrelen; ik wil iets GEVEN.

Iets waardevols.
Iets waar je wat aan hebt.
Iets waar je mee vooruit komt.
Iets waar je echt blij mee bent.

Maar ja, wat dan, want ook JIJ hebt alles al.

In meer opzichten dan je je zelf nu bewust bent.

Want ik zie je heus wel, glurend naar die tassen, schoenen, notitieboekjes -HOE groot was je voorraad ook al weer?- ….

Maar je hebt al een prachtige tas, alleen je gebruikt hem nooit en die killer heels staan weg te stoffen in de kast.

Waarom draag je ze nooit?
Omdat je stiekem bang bent dat anderen die tas te schreeuwerig vinden en voor wat anderen van je zullen denken als je op je hoge hakken boven iedereen uittorent.

Het is wel een enorm praktische tas, je vindt hem fantastisch en met die hakken voel je je on top of the world.
Ze staan je bovendien fenomenaal.

Dus blijf je maar zoeken naar nieuwe spullen in de hoop dat je iets vindt dat jou EN een beetje staat, EN de goedkeuring van anderen weg kan dragen.

Als je mij een beetje kent, dan heb je vast het bruggetje naar jouw business nu gespot. 😉

Dat je ook daar steeds maar blijft zoeken naar nieuwe dingen; nieuwe methodes, nog meer kennis, weer een andere strategie, maar blijven schaven aan de plannen.

Omdat je hoopt dat je dan eindelijk meer en makkelijker klanten gaat maken dan nu.

Snap je dat je die ‘killer heels’ die je zo fantastisch staan, in de kast laat versloffen?

Je hebt ALLES wat je nodig hebt om een fantastische business te runnen al in huis.
Je hoeft er niet nog meer kennis voor op te doen, nog meer producten bij te verzinnen of ingewikkelde strategieën en funnels op los te laten.

Je kunt gewoon gebruiken en dragen wat je al ‘in de kast hebt liggen”.

Of het nou is dat je je business veel meer in lijn mag brengen met je Human design profiel, je je vrouwelijke energie meer mag toelaten of eindelijk jezelf mag toestaan om van dat natuurtalent een winning business te maken….

Je hebt het allang in huis, maar je gebruikt het nog niet.

Je bent daar niet de enige in , ik zie het bij heel veel ondernemers gebeuren.

Dat ze niet durven te geloven dat als ze als ze ECHT hun hart gaan volgen, het dan makkelijker gaat stromen in hun bedrijf.
Omdat dat tegen de stroom in gaat.
Dat heeft nog niemand eerder zo gedaan, of de geldende mores is anders.

Dat maakt je onzeker of dat wat je wilt gaan doen (of juist laten) wel de juiste weg is voor jou.

Even een paar voorbeelden.

=> Je bent bijvoorbeeld een lifecoach en van je (vorige) businesscoach heb je geleerd dat het gunstig is (voor zowel de klant als voor jou) om in langere trajecten te werken.
Tegenwoordig zie je alleen overal jaarprogramma’s uit de grond schieten en jouw systeem krijgt een complete error bij het idee dat je een jaar lang met dezelfde mensen moet samenwerken.
Maar je durft ook niet zo goed voor jouw eigen wens te gaan, om eenmalige sessies aan te bieden aan je klanten.

Wat nou als je het niet verkoopt?

=> Je hebt een expertise die zich geweldig leent voor standaard kennisoverdracht. Businesscollega’s en coaches buitelen over je heen met opmerkingen als: “Joh, je moet daar gewoon een online programma van maken, dat is lekker schaalbaar!”.
En ergens hebben ze gelijk vind je, maar je wordt ook helemaal verdrietig bij de gedachte dat je dan met je klanten niet meer de diepte in kunt duiken. En dus kom je niet in actie; niet om dat online programma te maken maar ook niet om 1 op 1 klanten te maken.

=> Je zit in een online bubbel van vrouwelijke ondernemers die aan het experimenteren zijn met ‘nieuwe’ manieren van marketing. Sommigen met groot succes. Er klikt niks bij je als het gaat om die nieuwe manieren van marketing doen, en toch heb je last van FOMO: wat nu als je iets ESSENTIEELS en dus iets heel SUCCESVOLS misloopt? Je eigen originele idee blijft uitgeblust op de plank, want dat is zo 2022. Dat voelt geweldig en toch durf je daar niet meer mee aan te komen.

Ik kom in gesprekken zo vaak tegen dat de ogen van mijn klanten gaan twinkelen bij de gedachte aan hun eigen, originele idee en dat de lichtjes acuut weer uitgaan bij het idee dat hun goudklompje in een standaard marketingmalletje geduwd moet worden, of dat ze het niet eens zouden moeten willen nastreven, want ‘dat is toch niet meer van deze tijd’? Het plezier is al van het idee af voor het goed en wel uitgesproken is.

Dood- en doodzonde, ik word daar zo verdrietig van als ik het zie gebeuren.
Want het hoeft niet.

Er zit zoveel goud in dat oorspronkelijke & eigen idee, dat ik er het liefst als de kippen bij ben om het op tafel te krijgen en ervoor te zorgen dat het concrete handen en voeten krijgt, om er zoveel mogelijk mensen mee te bereiken.

Is dit iets wat jij ook lastig vindt, ?

Weet je niet hoe je het talent dat je gegeven is ‘moet dragen’ of dat gouden idee waarvan je hart sneller gaat kloppen ‘je wel echt goed staat?”

Laat mij je daar dan, businesstechnisch, mee helpen.

Verstand van mode heb ik niet -nee eerlijk niet, ik heb van die vriendinnen die van een vuilniszak nog een dikke vintage hit kunnen maken, maar ik ben meer van de plank en hem niet raken, zeg maar- maar ik weet wel precies wat jouw ‘killer heels’ zijn die alle nekken doen draaien, als het gaat om jouw bedrijf.

Dus dat is mijn cadeau aan jou: het cadeau voor iemand die alles al in huis heeft om succesvol te worden en dat eindelijk wil gaan oogsten.

Als jij merkt dat je het moeilijk vindt om je eigen superpowers zo in te zetten dat je magnetisch aantrekkelijk wordt voor je klanten, dan heb ik vandaag (waarvan de laatste 2 ALLEEN vandaag, Oudjaarsdag 31/12/22 !) niet 1, maar 3 fan-tas-ti-sche deals voor jou.

DEAL 1: Change the Game Online Intensive van 10 t/m 13 januari
In deze intieme online anders dan anders groepsintensive  laat ik je zien:

🔥 Hoe je een aanbod ontwerpt waar niet alleen je klant maar ook jij je vingers bij aflikt
🔥 Welke manier van marketing voor jou naturel aanvoelt en waarin je 100% tot je recht komt (zonder gekke dansjes en lege nietszeggende content te maken omdat je maar zo vaak mogelijk zichtbaar wilt zijn)
🔥Wat er gebeurt als je je business blijft volproppen met ‘slimme strategieën” en steeds maar nieuwe businessmodellen gaat implementeren, en wat je kunt doen om het instorten van je business tegen te gaan
🔥 Waarom ‘lekker jezelluf zijn’ jou veel verder gaat helpen dan het zoveelste ‘gegarandeerd succesvol in 23 magische makkelijke stappen’ template
🔥 Hoe je kunt verkopen op een manier die niet energiecontracterig of kiloknallerdealerig aanvoelt, -of juist WEL als jij daar lekker op gaat-, maar sowieso op een manier waarmee je voor beide partijen de allerbeste deal sluit
🔥 Wat er in je gameplan voor 2023 mag staan, zodat je EN niet meer opgejaagd wordt door het gevoel ‘meer, meer, meer’, alleen die acties doet die relevant en effectief voor jou zijn en waarmee je de flexibiliteit hebt en voelt om te schakelen op het moment dat de omstandigheden daar om vragen, maar TOCH je doel kunt halen.
Jouw ticket voor deze unieke training t.w.v. €333,- scoor je alleen vandaag nog voor maar 47,- ex BTW.

Daarna gaat de prijs omhoog naar €77,- ex BTW.

Er is beperkt plaats, we gaan dit niet met zijn 100-en doen; ik wil met jou de diepte in kunnen duiken zodat we jouw ECHTE goud ontdekken.

Yes, claim mijn spot voor de Change the Game Online Intensive

Deal 2 is voor de Gamechangers die 2023 willen starten met een BANG 🔥.

DEAL 2: GAMECHANGERS FULL-OPTION; MAAND BUSINESSCOACHING MET BIJNA 50% KORTING

Wil je het jaar met een flinke boost starten, en niet alleen van mijn teachings leren maar ook meters maken met mijn 1 op 1 hulp, zodat je pijlsnel je mindfucks tackelt en je doelen realiseert?

Je kunt nu een maand lang profiteren van mijn GAMECHANGERS: FULL OPTION Businesscoaching, no strings attached, voor bijna de helft van het gebruikelijke tarief.

Dat betekent dat je voor:

* De online Intensive Change the Game van 10 t/m 13 januari (twv 333,-)
* De Casestudy Salesqueen (persoonlijke coaching op jouw salescasus, zodat je makkelijker van een nee een ja maakt) op 11 januari (twv 97,-)
* Ticket voor de Business en Bubbels nieuwjaarsborrel in Delft op 10 januari (twv 47,-)
* Ticket voor de On Track Creëer een onweerstaanbare Leadmagnet training op 3 februari (twv 222,-)
* Twee 1 op 1 coachcalls van 30 minuten  (twv 333,-)
* Een maand lang Onbeperkt app support via Telegram (twv 333,-)

van 9 januari t/m 9 februari, geen €999,- ex BTW betaalt maar slechts

555,- ex BTW. 🔥

Dat betekent dat je niet alleen een fantastische start voor het nieuwe jaar maakt met de Change the Game Intensive, maar ook nog met mijn hulp alle puntjes op de i kunt zetten en je acties een dikke boost in effectiviteit kunt geven met mijn 1 op 1 support.

Er zijn maar 5 plekken voor deze eenmalige coachingsmaand, dus wees er snel bij (vol=echt vol).

Yes, Ik wil 1 van die 5 plekken

Dan de laatste deal, een speciaaltje.

Mogelijk heb je je aanbod en je plan voor 2023 al redelijk op de rit.
En strandt het op het moment dat je het moet gaan communiceren.
Ga je ineens twijfelen aan wat je nou ECHT wilt zeggen en wat dan eigenlijk de kernboodschap is.

Wat is nu eigenlijk JOUW verhaal en hoe vertaal je dat zo pakkend mogelijk in teksten die jouw ideale klant heel hard yes yes yes laten knikken?

DEAL 3: 1 op 1 CONTENTSESSIE: voor 6 weken aan effectieve en ultrapersoonlijke content.

Bij deze deal gaan we samen anderhalf uur aan de bak om voor jou een compleet contentplan voor 6 weken op papier te zetten.
Je weet aan het einde van deze sessie exact wat je hebt te delen om van je volgers kopers te maken, omdat je voor 6 weken aan content klaar hebt staan die raakt.

Ideaal als je net in een shift zit van het ene aanbod naar een nieuw aanbod of als je een lancering effectief wilt voorbereiden.

Jij vult van tevoren een vragenlijst in, ik ga daarmee aan de slag.
En in een Zoom sessie van 1,5 uur zetten we samen voor 6 weken aan content goud voor jou klaar.

Dit is de ultieme ‘Claudia hoe doe jij dat toch” pick my brain sessie, done for you.

Jouw investering voor deze sessie is geen €333,- maar slechts 222,- ex BTW.

Je krijgt niet alleen de opname van onze sessie, maar ook een ingevuld Trelloboard waar ik alle haakjes voor je inzet zodat je die er dagelijks bij kunt pakken en binnen 5 minuten een geniale post online hebt staan.

Ook voor deze sessie zijn slechts 5 plekken, in te plannen in januari & februari.

Ik zou zeggen; rennen! 😉

Yes, Ik wil 1 van die 5 plekken

LET OP: voor deze deals komt GEEN reminder.

Ik hoop dat je voelt dat je deze moet pakken als er in je binnenste nu iets klikt of ernstig gaat rammelen.

Daar heb je geen reminder voor nodig.

Want vergeet niet:
Je HEBT alles al.

Wear it with pride. 🔥

Ga oliebollen bakken.
Met bubbels het jaar uit.

2023 will be great. ❤️

Tot volgend jaar!

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography