Dít is de beste tijd om je nieuwsbrief te versturen ✉️
Een kijkje in mijn inbox/Telegram app:
“Clau, op welke dag kan ik het beste mijn nieuwsbrief versturen?”
“Wat is de beste tijd om een blog te plaatsen?”
“Wanneer moet ik posten op LinkedIN voor een beter bereik?”
“Hoe kan ik mijn stories het beste opbouwen? In 1 keer allemaal achter elkaar of verdeeld over de dag?”
We willen ALLEMAAL weten hoe we zo snel mogelijk ons bereik en onze interactie vergroten. *
Dus logisch dat je wilt weten hoe je het algoritme en de ‘wetten’ van marketing in je voordeel kunt gebruiken.
Ik ben de lulligste niet, en ga het in deze blog aan je onthullen.
Tromgeroffel…..🥁🥁 🥁
Wat iedereen ook tegen je zegt; er is maar 1 tijdstip waarop je het allerbeste jouw nieuwsbrief kunt versturen of je content op social media moet plaatsen.
En dat is het moment dat het opkomt als poepen. 💩
Stik, denk jij nu. Ik plan hem altijd voor de dinsdagochtend in. 🤪
Want dat heb ik ooit ergens gelezen in een post van iemand die er verstand van heeft.
En als jij dat ergens gelezen hebt, dan zal het wel zo zijn, niewaar?
Jij denkt dat ik achterlijk ben, een beetje een nieuwsbrief versturen om 5 uur ’s middags.
Dan is iedereen afgeschakeld voor de dag, bezig met het spitsuur van de dag, boodschappen doen, kids halen, eten koken….
En het dan ook nog een nieuwsbrief noemen, dat kan ECHT niet meer.
Ik ben vast koekoek, denk jij.
En eerlijk is eerlijk, dat ben ik ook wel een beetje.
Want deze nieuwsbrief kwam op als poepen en daarom heb jij hem nu in je mailbox.
Omdat dat is wat ik je duidelijk wil maken met deze mail.
Namelijk dat je mag stoppen met zoeken naar de perfecte manier om te ondernemen.
Je hebt hem allang gevonden, lieve .
Het perfecte moment voor je nieuwsbrief? Op een moment in de week dat jij tijd en ruimte voelt er echt een geïnspireerde bak waarde van te maken.
De echte, ECHTE ideale klant? Diegene waarmee je het liefste mee de kroeg in zou duiken om diepzinnig over het leven te lullen.
Een aanbod om van te smullen? Ga doen waar jij van gaat stuiteren, wat je stiekem zou doen als je geen geld hoefde te verdienen en alle tijd van de wereld had.
Effectieve content schrijven? Gewoon je scheur opentrekken, en niet langer meer nadenken. Praat alsof je tegen je beste vriendin praat. DAN is het raak.
(Nam ik van de week trouwens nog een toffe podcast over op, die vind je hier: https://spotify.link/lYg2lHiC8xb)
NIKS van dit alles staat in de boekjes.
Daar staat in dat je een haarscherpe strategie nodig hebt, focus en doelen.
Is ook zo. Althans, het kan helpen.
Maar het is facilitair en niet leidend.
Want aan een lege strategie en een focus als een niet warm, wat zeg ik heet, brandend stipje op de muur, dat brengt je nergens.
Volgende week donderdag 23 maart geef ik mijn event #UNFILTERED.
Op de agenda; flink wat heilige huisjes omver trappen.
Want dat MOET, om jou zover te krijgen dat je zoveel schijt gaat hebben aan wat je denkt dat ‘heurt’ in ondernemen, dat je genoodzaakt bent om je eigen plan te trekken.
Een plan waarin je voorop loopt, voor die hele schare met klanten uit.
Ik wil je laten zien dat het nodig is dat je geen blad meer voor de mond neemt, dat je plannen en dus ook de uitvoering uit je warm kloppende hart moeten komen, dat het écht shit moet zijn die jij hier te doen hebt en niks anders, voor je de juiste energie in je business kunt stoppen om er een succes van te maken.
En weet je, succes bestaat niet alleen uit palmbomen, Maserati’s en Pornstar Martini’s all night long.
Succes is het overal geluksgevoel dat achterblijft op het moment dat jij door de bagger bent geploeterd, jezelf weer hebt schoongespoeld en er wéér voor bent gegaan.
Dat moment dat je voelt: MAN, wat heb ik dit genaild 💪
VROUW, dit is waar je het voor doet.
Of dat nou 4 uur, 12 uur, 24 uur of 80 uur in de week werken is.
Alles online afhandelen of live elkaar diep in de poppetjes van de ogen kijken.
All je salaris uit je business halen of voor de rust een baan erbij.
Lekker veel werken of lekker veel bij de kids en je partner zijn.
Mouwen opstropen of in een strakke adviesrol blijven.
Joviaal met je klanten of zakelijk.
YOU choose.
Niet andersmans versie van succes na proberen te streven; lieve , dat heb je geprobeerd en daar werd je ongelukkig van, toch?
Als jij wilt weten wat het is dat jou nu tegenhoudt om die échte versie van jouw business naar buiten te laten, dan heb je er de 23e maart bij te zijn.
Lees vooral even wat mijn klanten zeggen, waarom je hierbij wilt zijn:
“Als dit event mij net zo door elkaar schudt als de vorige, weet ik niet of ik het nu weer durf, meedoen 🤪, en toch ga ik!”
“1 dag met Claudia en totaal overdonderd.”
‘Jij raakt iets in de kern wat me doet janken en stralen tegelijk. Dank je wel.”
Cryptisch he?
Kom het zelf meemaken.
Het enige wat ik je kan beloven, is dat je business na dit event nooit meer hetzelfde is.
En als jij nu denkt; dat WIL ik juist, dan moet je erbij zijn.
PUNT.
Claim je ticket via https://www.claudiaverhey.nl/event, ending zet ik persoonlijk een stoel voor je neer op 23 maart.
Ik vind het HEERLIJK als je erbij bent. En echt, i’ll be gentle. Denk ik ;).
BUSINESSCOACH
Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam
.
Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland
© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography