Waarom ik afscheid nam van mijn droombedrijf

IMG_7284

Twee jaar geleden had ik een cateringbedrijfje.

*Notice the smalltalk*

Bedrijfje, omdat het nooit echt goed van de grond is gekomen.

Niet omdat ik niet kon koken.

Ik kan fantastisch koken.

Niet omdat klanten niet tevreden waren.

Die waren laaiend enthousiast.

Ik maakte grote buffetten, high tea’s, fudge, bakte taarten en verwennerijen. Kookte wekelijks voor een bedrijf dat de afhaalpizza en Chinees zat was. Ik kon er al mijn creativiteit in kwijt, zonder dat ik zelf met de gevolgen op de weegschaal hoefde te leven ;).

Waarom is het dan niks geworden, vraag je je misschien af?

Ik heb mezelf daar ook het hoofd over gebroken.

Want hoe kwam het, dat een van de dingen die ik het allerliefste doe, steeds meer als een last begon te voelen?

Er kwam een verzoek van een klant, of ik een ingrediënt wilde gebruiken waar ik niet graag mee werk, maar waar zij goede dingen over hadden gehoord.

Een ander vroeg of ik bepaalde producten weg wilde laten, terwijl ik die essentieel vond voor een goed resultaat.

Klanten die vroegen of ik het in een andere vorm of op een ander moment wilde leveren dan ik normaal gesproken deed, waardoor in mijn ogen niet meer het optimale resultaat kon leveren.

Ik merkte dat ik het niet meer volledig volgens mijn eigen voorwaarden kon inrichten. Het voelde niet meer vrij.
Maar dat was nou net de reden geweest om voor mezelf te beginnen.

Toen ik eenmaal had besloten om te stoppen met catering, nam ik ook meteen het besluit om vanaf nu alleen nog maar te bouwen aan een bedrijf dat voldoet aan mijn voorwaarden voor een fijne en succesvolle business.

Werken vanuit mijn eigen verhaal.

Marketing op mijn eigen manier, en niet in een keurslijf.

Mijn droomproduct, alleen voor droomklanten.

Voor een prijs waar ik achter sta.

Werken op een manier die ik inspirerend vind, waar ik het meest productief van word en die mij bakken met energie geeft.

Dat is de enige manier om een succes van je bedrijf te maken.

Volledig volgens jou eigen voorwaarden.

In mijn nieuwe 3 daagse groepstraining, zetten we samen precies deze basis voor jou neer.

Een verhaal dat klopt.

Marketing die werkt en bij jou past.

Een droomaanbod voor jouw klant, met het beste wat jij te bieden hebt.

Een prijs die staat als een huis.

En een route van A naar B, zodat je eindelijk weet hoe jij jouw droombedrijf nu ECHT kunt realiseren.

In twee maanden heb jij dan een bedrijf dat 100% klopt met dat wat jij hier te doen hebt.

Ik zoek een kleine groep ondernemers die samen met mij in een snelkookpantraining, hun bedrijf een stevige basis willen geven. Of je nu al een tijdje onderneemt of misschien al wat langer bezig bent en een nieuwe koers wilt uitzetten, dat maakt niet uit. Voor iedere ondernemer komt er een moment waarop hij of zij wil versnellen. Sneller resultaat wil halen uit marketing. Met meer gemak hun aanbod willen verkopen. De diepte in met klanten, maar het ondernemen zelf  zo simpel mogelijk houden.

In deze pilottraining heb jij nog zeeën van ruimte om het meeste uit de training te halen; ik start namelijk met een kleine groep, met wie ik er de allerbeste training ooit van ga maken. Voor die eerste ronde geldt daarom een superscherpe pilot prijs. Ik leer tenslotte ook van jou.

Ben je toe aan een stevige basis, een kristalhelder doel en een duidelijk plan hoe je daar kunt komen? Toe aan een stabielere stroom van nieuwe klanten, en een omzet waar je van kunt rondkomen? Niet zoals het ‘heurt’, maar op een manier die bij jou past en toch effectief is? Zorg dan dat je bij deze eerste training bent: de deuren voor het super scherpe aanbod gaan uiterlijk op 15 april dicht.

Als je me hier even mailt, neem ik vandaag nog contact met je op.

Fijne dag!

Tot snel,

Liefs, Claudia

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography