3 knetters van inzichten uit de Gameplan 2022 Challenge die ik je NU alvast wil meegeven PLUS….. een primeur!

oklqgsct8qs

Die Gameplan 2022 Challenge , die is goud.

Echt waar; jij vindt het misschien wat sniffy om van je eigen challenge te zeggen, en toch doe ik het.

Vergeef me mijn sentimentele gekweel maar even; het is de laatste keer dit jaar dat ik een challenge geef en dat doet rare dingen met een mens. 😉

We zitten nog maar op de helft en de challenge ontploft nu al van de waarde; misschien nog wel meer door de klik die het bij de deelnemers maakt, dan door wat ik er in stop.

Zo komen er prachtige inzichten bovendrijven, waarvan ik van tevoren niet had durven bedenken dat ze er uit zouden komen.

Dat levert een aantal cadeautjes op, die ik je NU al wil meegeven, nog voor het einde van de challenge.

Want of je er nou wel of niet bij bent geweest de afgelopen twee dagen (en aanhaken kan nog hè, meld je hier nog snel even aan: www.claudiaverhey.nl/challenge), deze drie eyeopeners vind ik zo waardevol dat ik ze je expliciet nog even mee wil geven.

Komen ze:

=> Wat ik 99 van de 100 ondernemers zie doen (dat geven ze ook eerlijk toe in de challenge), is dat ze wel regelmatig een aanbod doen aan Leads maar dan vervolgens NOOIT MEER OPVOLGEN. Als je weet dat zeker 80% van je leads wat meer nudges nodig heeft dan die enkele uitnodiging, kun je je dan voorstellen hoeveel omzet je laat liggen door zo bescheiden en niet-spammy te willen zijn? Doodzonde en meteen mee kappen. Je lead heeft het nodig dat je haar helpt besluiten en het gaat nou eenmaal vaak niet over een halfje bruin. Dus help haar.

=> Uit elke casus blijkt dat als mensen eerder met businesscoaches hebben gewerkt, dat ze zich dan voornamelijk bezig houden met fixen wat niet goed gaat. ZO niet nodig en daarom doe ik het anders.

Waarom niet focussen op iets wat al prima gaat en dat NOG meer optimaliseren? Zit veel meer energie op in plaats van dat het energie trekt en levert veel sneller meer resultaat op dan eeuwig blijven prutsen aan iets waar je “het” niet bij voelt.

=> Ik heb weer gezien hoe belangrijk het voor jouw transformatie is, dat je echt aan de SLAG gaat met dat wat ik je in de challenge aanreik, want als je DAT al serieus oppakt, dan sta je aan en girl, dan is je transformatie heel dichtbij.
Pas alle info en inzichten die iets met je doen toe op je eigen business: check hoe dat voor jou werkt, duik in je cijfers en ontdek het ECHTE verhaal. Dat is veel effectiever dan blijven hangen op “voelt nie goed” of “gaat wel”.

Hoe je nou van een leuke business een geweldige business maakt, door er een superstrak maar effectief plan tegenaan te plakken, laat ik je zien in de masterclass van de Gameplan 2022 challenge van vandaag. Ook al kun je er niet live bij zijn (we starten om 9.30u), schrijf je dan toch in, dan ontvang je de replay naar deze waardevolle training na afloop gewoon gratis in je inbox.

Inschrijven kan hier: => www.claudiaverhey.nl/challenge
Waar ik je EIGENLIJK (????) voor mailde, is iets heel anders dan de challenge.

Ik heb namelijk een primeurtje voor je: mijn aller-, allereerste podcast!
Je weet wel, die podcast die er niet ging komen ‘want ik was niet zo van het podcasten’.

Hoe het komt dat die podcast er toch kwam, en welke 5 hacks jij kunt inzetten op het moment dat je iets nieuws wilt lanceren maar je hikt er een beetje tegenaan, vertel ik je in deze podcast.

Druk op de link hieronder om hem via Spotify te beluisteren. ????

>> https://open.spotify.com/episode/0YG3jUXinLN7ddn0YcQzTp?si=Ie_Ib4l-SJ-J-vsV7RuT5A&nd=1

Ik ben natuurlijk razend benieuwd wat je van de podcast vindt, wat je er uit haalt, laat het me gerust weten door op deze mail te reply-en. Vind ik leuk. 🙂

Wie weet tot zo, heb een fijne dag!
Liefs, Claudia

Laat een reactie achter





BUSINESSCOACH

Businesscoach Delft
Ondernemerscoach
Businesscoach Den Haag
Businesscoach Rotterdam

.

Businesscoach Leiden
Businesscoach Friesland
Businesscoach Zuid-Holland

© 2019 - 2024 Claudia | Huisstijl design: Professionals in Design | Website ontwerp & bouw: Laura Loos | Fotografie: GD&P, Studio Veerle, Annick Roza Photography